Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av MrsFatty - 25 augusti 2011 09:10

Jag kan inget annat göra 'än att satsa allt igen. Jag har bestämt mig för att köpa promenadbandet jag kollat på, har pratat med min man om det. En för tidig present till mig själv, tycker jag låter som ngt jag förtjänar. Då har jag ngt att göra när suget kommer, och jag tycker faktiskt det är ROLIGT att gå på det. Konstigt nog..kanske.


Har ätit frukost, skickat iväg sonen med mannen min till tandläkaren och sedan till skolan. Så det blev ett litet annorlunda morgonschema idag. Jag stressade inte, utan satt i lugn och ro och köääkade min frukost. Inte det minsta sugen på att ta en macka eller ngt annat, utan jag var så nöjde med min mat. Det blir ju korvstroganoff till lunch och taco till middag, det skall jag väll klara av att äta :-)


Mår lite illa av allt jag ätit, man blir väll mindre tolerant mot kolhydrater, vilket är bra, men jobbigt när man ätit dom :-)

Vågar inte väga mig..har säkert gått upp 2 kilo eller ngt. Och det är bara fler kilon från mitt mål, så jag skiter i det just nu. Och kanske på måndag också..jag får se hur jag känner mig då. Kanske bättre att ta tjuren vid hornen och kolla då hur mkt jag gått upp/ner, så jag vet hur det ligger till.


Denna besatthet vid vågen igentligen..det kan ju inte vara bra? Jag skulle kunna skippa vågen helt, och bara gå på hur jag känner mig, hur kläder passar, och måttband. Dt skulle jag nöjja mig med. Jag vet inte riktigt vilken vikt jag vill ha, men jag har en bra bild om hur jag vill se ut, ha på mig osv.


Nästa gång jag skall synda blir iallafall inte fören jag skall ha lite partaj för mina vänner när jag fyller år. Ingenting innan det!!


Ha en bra dag


Presentation


Börjar min LCHF resa den 25/7/2011 med en imponerande startvikt på 135 kilo. Jag skall med hjälp av denna nya livsstil nå min målvikt på 80 kg. Läs om mina framgångar, motgångar, highs and lows. Ett sundare och lättare liv står på agendan, nu kör vi!!

Min viktnedgång

2/12: 135,2 kg, startvikt

9/12: 133,1 kg, -2,1 kg

16/12: 132,0 kg -1,1 kg

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ärligt..vad tycker du om LCHF?
 Vad är det??
 Tror inte på det!
 Skulle vilja testa!
 Det är det bästa som hänt mig!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Viktbloggar

Viktbloggar - Dietguiden.com TräningsbloggarHälsa href="http://www.viktbloggar.se/" >

Ovido - Quiz & Flashcards