Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av MrsFatty - 17 augusti 2011 08:05

Japp ännu en morgon med min favvo frukost, tonfiskröra med kokt ägg. Jag älskar det..kommer väll en tid när jag inte kommer älska det lika mkt, men jag njuter av det så länge det varar.


Vad har denna dagen att erbjuda då? Vädret ser ganska bra ut för tillfället, solen skiner. Kanske en tur till hagen med får..kan nog sonen tycka är roligt. Liten lägger nog inte märke till dem, men kan vara härligt med lite frisk luft.

Sen kanske min kompis kommer hit, på lite tjöt. Japp damen från igår. Hon är opålitlig, men vi har alltid kul när vi träffas.


Längtar till slutet av november. Då skall jag till min hemstad, fira mig själv med mina vänner. Japp då åker LCHF ut för one night only, och jag skall ha riktigt riktigt kul. Man måste ha lite att se frem emot. Med detta sagt kommer jag fortfarande inte äta några kolhydrater under kvällen..eller jag kan inte lova att inte lite snax slinker ner, men jag skall försöka :-) Kommer väll att dricka dom antar jag :-) Skall bli superkul iallafall.


Nej men vi höres senare!

Presentation


Börjar min LCHF resa den 25/7/2011 med en imponerande startvikt på 135 kilo. Jag skall med hjälp av denna nya livsstil nå min målvikt på 80 kg. Läs om mina framgångar, motgångar, highs and lows. Ett sundare och lättare liv står på agendan, nu kör vi!!

Min viktnedgång

2/12: 135,2 kg, startvikt

9/12: 133,1 kg, -2,1 kg

16/12: 132,0 kg -1,1 kg

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ärligt..vad tycker du om LCHF?
 Vad är det??
 Tror inte på det!
 Skulle vilja testa!
 Det är det bästa som hänt mig!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Viktbloggar

Viktbloggar - Dietguiden.com TräningsbloggarHälsa href="http://www.viktbloggar.se/" >

Ovido - Quiz & Flashcards