Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av MrsFatty - 12 augusti 2011 17:53

Känns nästan så i luften just nu. Lite kyligt medans solen skiner. I like! :-)


Idag blev det en promenad ner till stan, ungarna lekte lite på lekplatsen, sedan åt sonen och brorsan på McDonalds. För att inte plåga mig själv med ngt, så gick jag in i affärer och kollade lite. För även om Donken inte är favoritmat så luktade det vääääligt gott. Inte så gott så jag ville stoppa ngt i munnen, men inte så jag ville sitta där och titta på alla som smaskade i sig en massa.


Köpte en tröjja till lillan, och ett par mjukisbyxor till sonen. Själv fick jag ett par läckra kökshandukar med kakor och tårtbitar på. Ja hellre där än i magen tänkte jag! ;-)


Blev tonfiskröra med ägg igen till frukost. Jag älskar det, can´t help it! Till lunch..eller tidig middag (inte bra med så många timmar imellan) blev det fetaostfyllt kycklingbröst med grönsaker och en gräddsås. Hello, va gott!! Blir nog en omelett lite senare...om jag orkar.


Imorgon bär det av till Liseberg..hoppas detta går bra. Det är ju så mycket onyttiga saker inblandade när man åker till Liseberg, men jag skall försöka göra smarta val. Tänkte ta med mig lite nötter, ostbitar, massor av vatten. Och så skall jag nog äta hamburgare utan bröd med sallad, dressing mm på, en sallad till kanske och ramlösa. Kan bli ganska ok. Eller vi får se vad det finns att äta..har ju inte brytt mig om det innan, utan tryckt i mig allt som finns. Glass, godis, popcorn, dricka, en bit av sonens spunna socker...ja allt. Hela dagen. Fy fan..ja jag ser mig själv i ett nytt ljus. No more!!


Skall hoppa ner i badet när lillan somnat och fördjupa mig i min bok som kom igår, Matrevolutionen...skall bli spännande.


Kram på er!

Presentation


Börjar min LCHF resa den 25/7/2011 med en imponerande startvikt på 135 kilo. Jag skall med hjälp av denna nya livsstil nå min målvikt på 80 kg. Läs om mina framgångar, motgångar, highs and lows. Ett sundare och lättare liv står på agendan, nu kör vi!!

Min viktnedgång

2/12: 135,2 kg, startvikt

9/12: 133,1 kg, -2,1 kg

16/12: 132,0 kg -1,1 kg

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ärligt..vad tycker du om LCHF?
 Vad är det??
 Tror inte på det!
 Skulle vilja testa!
 Det är det bästa som hänt mig!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Viktbloggar

Viktbloggar - Dietguiden.com TräningsbloggarHälsa href="http://www.viktbloggar.se/" >

Ovido - Quiz & Flashcards