Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av MrsFatty - 15 augusti 2011 21:24

Redan påbörjat vecka 4 på mitt nya LCHF liv, tiden går fort!! Jag har lite roliga siffror att tillkänna ge och här kommer de:


Startvikt: 135 kg (inte sååå roligt dock)

Förra veckan: 129,3

Denna veckan: 127,2 kg


Förra veckan gick jag alltså ner 2,1 kg! Totalt på 3 veckor blir 7,8 kg!!! I´m happy. Nöjd, belåten och stolt.


Nu till det inte så roliga. Åt alldeles för lite under dagen, brorsan åkte hem, jag satt själv, allt det jobbiga i mitt liv blossade upp, och jag åt en massa skit. Varför??? Ja det är inte så lätt att bryta ett mönster man har haft i flera flera år antar jag. Jag har inga ursäkter. Det var jag som åt, jag som valde det. Har lite ont i magen nu, kan jag gott ha. Känner mig inte värdelös som jag brukar, utan endå stolt att det inte hänt så många gånger som tidigare. Typ varje dag.Nej jag kommer starta på ny kula imorgon, fortsätta kämpa vidare.


Orsak 2, jag kom inte iväg för att handla igår eller idag, det blir först imorgon. Hade inte saker hemma som jag kunde snaska på om jag blev sugen. Note to myself: Köp hem mat jag kan äta, och skit i det andra!!


Hur som haver, så är jag nöjd över mina första 3 veckor, och kör nu på i vecka 4. Jag kommer nå mitt mål på 10 kilo till början av oktober, kanske skall höjja det till 15 kilo? Ja jag tror jag gör det.


Delmål: Väga 120 kg till första veckan i oktober.

Delmål 2: Väga 100 kg på julafton.


Nu skall jag kolla runt lite på bloggarna jag följer, sedan somna inte allt för sent.


Godnatt

Presentation


Börjar min LCHF resa den 25/7/2011 med en imponerande startvikt på 135 kilo. Jag skall med hjälp av denna nya livsstil nå min målvikt på 80 kg. Läs om mina framgångar, motgångar, highs and lows. Ett sundare och lättare liv står på agendan, nu kör vi!!

Min viktnedgång

2/12: 135,2 kg, startvikt

9/12: 133,1 kg, -2,1 kg

16/12: 132,0 kg -1,1 kg

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ärligt..vad tycker du om LCHF?
 Vad är det??
 Tror inte på det!
 Skulle vilja testa!
 Det är det bästa som hänt mig!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Viktbloggar

Viktbloggar - Dietguiden.com TräningsbloggarHälsa href="http://www.viktbloggar.se/" >

Ovido - Quiz & Flashcards