Alla inlägg den 6 december 2011

Av MrsFatty - 6 december 2011 12:33

Japp, även vi har fått lite snö. Inte så mkt som man sett på bilder från andra delar av landet, men det räcker som en mjukstart tycker jag. Idag har varit sådär fram till nu. Lämnade barnen, skulle gå hem, käka LCHF frukost, kaffet stod färdigt. Då ser jag kompisen, och hon bjuder hem mig på frukost. Så det blev 2 vörtbröd för mig där. Inte bra..men gott. Sen fick jag reda på då att det var sista gången och julavslutning på sånggruppen. Och min lilla var på dagis!! Kul...men jag gick ditt barnlös, och det var jobbigt. Alla små godingar var där, i fina klänningar och dräkter, och jag saknade min som galet!


Nu skall jag iväg om några minuter för att hämta henne, och sedan iväg till skolan. Får bli en promenad på gåbandet sen, när hon sover middag. Måste, måste, måste. Jag väger ju igentligen för mkt för gåbandet, men va faen skall man göra? Det är ju NU jag behöver det, får hålla tummarna att det håller :-) Har varit några smådåliga matdagar, och jag som var så inställd på att idag skulle bli bra. Men jag kör på...beach 2012 :-)


ha det bäst!!

Presentation


Börjar min LCHF resa den 25/7/2011 med en imponerande startvikt på 135 kilo. Jag skall med hjälp av denna nya livsstil nå min målvikt på 80 kg. Läs om mina framgångar, motgångar, highs and lows. Ett sundare och lättare liv står på agendan, nu kör vi!!

Min viktnedgång

2/12: 135,2 kg, startvikt

9/12: 133,1 kg, -2,1 kg

16/12: 132,0 kg -1,1 kg

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ärligt..vad tycker du om LCHF?
 Vad är det??
 Tror inte på det!
 Skulle vilja testa!
 Det är det bästa som hänt mig!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Viktbloggar

Viktbloggar - Dietguiden.com TräningsbloggarHälsa href="http://www.viktbloggar.se/" >

Ovido - Quiz & Flashcards