Alla inlägg den 2 september 2011

Av MrsFatty - 2 september 2011 08:46

Har just avnjutit min frukost bestående av lax, keso, ägg och lite paprika. Och kaffe såklart...ett givet inslag för att jag skall kunna...leva :-) Blir fisksoppan till lunch och kanske kyckling med beasås till middag. Har köpt en färdig på burk bea för första gången, det var mindre än 0.5 kh/100g, kanon ju!


Lämnat sonen, han var ganska pigg idag, ville iallafall gå till skolan, och jag sa att mådde han dåligt på ngt sätt var det bara att ringa, så kommer jag. Tror han tyckte det kändes bra. Men han är en stjärna, min lille kämpe.   Klagar aldrig, grinar inte för mkt, visst han har sina sidor, men är en oerhört fin pojke. Tiden går så fort, det var inte länge sedan jag fick honom. Så känns det iallafall, och nu fyller han 6 år snart. Tokigt.


Kalas på agendan imorgon, kompisens son, och min sons kompis fyller 6 år, så det blir en tripp dit, lite tårta och lek. Skall bli kul..om inte lilla jag blir sämre. har ont i halsen fortfarande, och känner mig tung i huvudet. Jag hoppas på ett mirakel, typ jag går och vilar och 30 min senare mår jag toppen igen ;-)


Har absolut inget sötsug..än, och det är jag så toppenglad för.   Jag tackar varje dag som går såhär smidigt, för jag vet att när det blir kämpigt är det för j***igt, så jag skall inte vara för stursk.


Dimman låg över vägarna när vi gick till skolan..ganska mysigt faktiskt. Sonen sa att det var inte dimma utan damm från molnen ;-)

Presentation


Börjar min LCHF resa den 25/7/2011 med en imponerande startvikt på 135 kilo. Jag skall med hjälp av denna nya livsstil nå min målvikt på 80 kg. Läs om mina framgångar, motgångar, highs and lows. Ett sundare och lättare liv står på agendan, nu kör vi!!

Min viktnedgång

2/12: 135,2 kg, startvikt

9/12: 133,1 kg, -2,1 kg

16/12: 132,0 kg -1,1 kg

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ärligt..vad tycker du om LCHF?
 Vad är det??
 Tror inte på det!
 Skulle vilja testa!
 Det är det bästa som hänt mig!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Viktbloggar

Viktbloggar - Dietguiden.com TräningsbloggarHälsa href="http://www.viktbloggar.se/" >

Ovido - Quiz & Flashcards