Alla inlägg den 25 mars 2011

Av MrsFatty - 25 mars 2011 11:38

Nu går det toppen med pulvret, men jag skall tala om att så smidigt har inte alla dagar gått! Dag 4...en dag from hell!! Jag var så hungrig. Så hungrig, så hungrig, och sugen ja allt på en gång. Ville till McDonalds, ha alla saker på menyn, till affären, köpa allt godis och alla kakor dom hade, pizza va jag sugen på me, ja det var hemskt. Gjorde stekta ägg här hemma på kvällen och jag luktade länge och väl på dem, de doftade ljuvligt. Men jag åt inte en endaste sak!!!!!! Jag är stolt, känner mig stark och duktig faktiskt. Jag kännde att det hade redan gått nästan 4 dagar och jag ville inte förstöra det.


Dag 5 var helt tvärtemot...kännde ingen hunger alls. Var iväg lite på stan med lillknodden, solen sken, jag tittade på fina saker (som tom jag kanske kan ha i sommar!!) och allt känndes mkt bättre. Hade jag ätit dagen innan, hade jag ätit den dagen med..och så hade skiten varit igång igen.


Idag är det 6:e dagen, och det känns bra. Synd bara att sjukstugan har öppnat här hemma igen, hade jag inte haft ett hemligt uppdrag hade jag som vanligt bunkrat upp med en massa onyttigheter, sprungit och småätit fast jag var proppmätt. Ja den gamla vanliga grejjen jag kör med när det blir jobbigt, tråkigt och stressigt. Men inte nu inte. Nej ett kallt glas loka är mumsigt det med :-)


Vägning på söndag, men jag har ju haft en mitt-i-veckan-vägning så här första veckan, bara för att hålla igång motivationen. Så på morgonen i onsdags, dag 4 var det som förljande:


Startvikt: 128,9 kg

Ny vikt: 125,6 kg

Minus 3,2 kg!! Hello!!


Skall bli kul att se vad vågen visar på söndag.


Vi höres//Agent Fatty

Presentation


Börjar min LCHF resa den 25/7/2011 med en imponerande startvikt på 135 kilo. Jag skall med hjälp av denna nya livsstil nå min målvikt på 80 kg. Läs om mina framgångar, motgångar, highs and lows. Ett sundare och lättare liv står på agendan, nu kör vi!!

Min viktnedgång

2/12: 135,2 kg, startvikt

9/12: 133,1 kg, -2,1 kg

16/12: 132,0 kg -1,1 kg

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ärligt..vad tycker du om LCHF?
 Vad är det??
 Tror inte på det!
 Skulle vilja testa!
 Det är det bästa som hänt mig!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Viktbloggar

Viktbloggar - Dietguiden.com TräningsbloggarHälsa href="http://www.viktbloggar.se/" >

Ovido - Quiz & Flashcards