Alla inlägg den 1 mars 2011

Av MrsFatty - 1 mars 2011 12:56

Känner mig helt däckad, är förkyld! Går som i en bubbla, och snyter mig hela hela tiden.  Tänk om jag kunde bli av med lite vikt för varje snorpapper jag fyller, då skulle jag snart vara smal!! Så det blev ingen morgonpromenad för Agent Fatty idag, men med denna ishalka hade det inte gått ändå.


Ett steg närmare pulverdieten känner jag, bara några saker till som skall klaffa. Hoppas att den kan ta bort minst 20 kg iallafall. Inga små förhoppningar jag har, I know. Men det kan göras, det har gjorts tidigare. Noething is impossible.

 

Idag blir det överbliven vitkålswook (som för övrigt var galet god. Enkel men smarrig!) med kycklingfile till middag. Sallad med tonfiskröra till lunch nu, och någon fruktstackare där imellan. Ok, jag älskar inte frukt. Eller jo...men inte vanlig svensson frukt som vore bra att gilla. Nej det skall vara vindruvor, melon, jordgubbar etc. Lite fin i kanten kan tyckas, men nej nej. Så är verkligen inte fallet. Men jag önskar att jag kunde bli lika glad över ett äpple eller päron. Men men..


Over and out!

Presentation


Börjar min LCHF resa den 25/7/2011 med en imponerande startvikt på 135 kilo. Jag skall med hjälp av denna nya livsstil nå min målvikt på 80 kg. Läs om mina framgångar, motgångar, highs and lows. Ett sundare och lättare liv står på agendan, nu kör vi!!

Min viktnedgång

2/12: 135,2 kg, startvikt

9/12: 133,1 kg, -2,1 kg

16/12: 132,0 kg -1,1 kg

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ärligt..vad tycker du om LCHF?
 Vad är det??
 Tror inte på det!
 Skulle vilja testa!
 Det är det bästa som hänt mig!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Viktbloggar

Viktbloggar - Dietguiden.com TräningsbloggarHälsa href="http://www.viktbloggar.se/" >

Ovido - Quiz & Flashcards