Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av MrsFatty - 28 oktober 2011 07:13

Jag har jätteont i halsen, en täpt näsborre och en bankande skalle. Godmorgon o du härliga förkylning.! Kännde redan igår när vi satt på restaurangen att jag var lite tjock i halsen, trodde det berodde på att jag satt nästan direkt under en fläkt i nästan 3 timmar. Huvudet kändes tungt också. Men nu...känns som en rejäl baksmälla, men de enda jag drack var ramlösa citron :-)

Så...det är väll bara att börja dricka en massa varma drycker, honung får jag ju skippa eftersom jag skall köra igång med pulver idag.


Jag skaffade nästan mig själv en ursäkt att inte sätta igång idag, med denna lilla förkylning. Så jävla sneeky är jag! Men nej, jag skall köra igång, gäller ju bara en vecka denna gången, sedan får jag ha lite fest nästa lördag.

En vecka!!

Vad är det igentligen?

En fis i vinden som vi brukar säga...den märks inte!!


Men oj va trevligt vi hade igår! Maten var underbar...mmmmmmmmmums säger jag bara. Sällskapet var klass 1, min underbara vän C..hon har samma ironiska humor som mig, och är så rolig när hon skall förklara saker som hänt med alla stora miner och roliga ljudeffekter. Haha...en av de bästa sakerna med att jag kanske flyttar hit permanent är ju mina goa vänner. Man behöver vänner...det känner jag nu mer än någonsin.


Jo...så jag skall ju börja sörpla idag, skall strax hälla i mig min frukost. Jag har ju en massa produkter från Allevó och även en sort från Naturdiet, så vi kör på det i början.

Note to myself:

DRICK MASSA VATTEN!!!!!

Jag blir så trött på mig själv, när jag på kvällen inser att jag bara druckit ett glas vatten eller ngt. Jag skall inte gå ut för hårt och bestämma att jag skall dricka 3-4 L med en gång, utan som hedersmedlem i gruppen Vi-som-inte-tycker-om-att-dricka-vatten-om-det-inte-innehåller-bubblor, så börjar jag med 1 L. Det skall jag väll klara av?? Och sedan skall jag givetvis varva vanligt kranvatten med bubbelvatten..it´s a must!


Så..jag återkommer senare idag...med en sörpeluppdatering. Jag vet att dagen kommer gå ganska bra. Det är imorgon..vid 3-4 tiden ungefär när min helvetessida kommer fram, grinbitch på hög nivå, när jag inte får min mat, mina kolisar, ja herrgud. Tycker synd om min omgivning. Plus att röda veckan började idag, ja men detta kan bli en intressant tid, moahahaha :-)


Later!!

Presentation


Börjar min LCHF resa den 25/7/2011 med en imponerande startvikt på 135 kilo. Jag skall med hjälp av denna nya livsstil nå min målvikt på 80 kg. Läs om mina framgångar, motgångar, highs and lows. Ett sundare och lättare liv står på agendan, nu kör vi!!

Min viktnedgång

2/12: 135,2 kg, startvikt

9/12: 133,1 kg, -2,1 kg

16/12: 132,0 kg -1,1 kg

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ärligt..vad tycker du om LCHF?
 Vad är det??
 Tror inte på det!
 Skulle vilja testa!
 Det är det bästa som hänt mig!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Viktbloggar

Viktbloggar - Dietguiden.com TräningsbloggarHälsa href="http://www.viktbloggar.se/" >

Ovido - Quiz & Flashcards